Sarhoş Kedi Hikayeleri - Sayfa 17

Günler güzeldi, her şey yolunda gibi görünürken, daha önce görmediğim birkaç genç, yaşadığım parka geldiler. Ellerinde kitaplar, enstrümanlar vardı. Ne olduğunu anlamış değilken henüz mavi giysili, şapkalı, eli coplu kimseler geldi ve her şey o dakikada başladı.

Sanıyorum eylemlerin içindeydim artık! Her şey o kadar ani gelişti ki, dolaba kaldırdığım anarşist duygularımı üzerime alana kadar tazyikli suyu yemiştim bile. Bu eylemle beraber uzun zamandır uyuduğumu düşündüm. Hemen organize olmak için diğer kedi canları da haber ettim. "İnsanların özgürlüğü, kedilerinde özgürlüğüdür!" dedik direndik.

Mesele altında kestirdiğimiz ağaçların kesilmesi değil sadece, mesele sarı ampulden, uzun florasan aydınlığına geçmektir.

Bu eylemler provokasyonların kedi yavrusu gibi üçer beşer doğduğu yerlerdir. Kimi milliyetçidir, kimi dinci, kimi umursamazdır, kimi duyarlı... Siz buranın insanlarsınız, bizde buranın kedileri. Her kafadan bir ses çıkacaktır, eylemi sahiplenenler olacaktır, "ben yaptım! ben yaptım!" diye gezinenler olacaktır. Fakat bağımsız sivil hareketi olduğunu unutmamak yine eylemcilerin elindedir.

Biz, Sivil (sarhoş) Kedi Topluluğu olarak eylemlere destek vermekteyiz.

Saygılarımızla...