Ben Kaçtım

Gittiğimden beri hiçbirşey değişmedi.Herşey aynı yerinde aynı tozuyla duruyor aslında.Hatta toz artıyor her geçen gün..Ama sen bunların hiçbirini anlamayacak kadar yoğunsundur..Sen hiç beni görmedin ki.Hiç görmeye çalışmadın ki..İşte ben bu yüzden gittim.Neden her nefes alışım senin yüzünden bana işkence oluyor?

Aslında benim kafama takılan neden herkes burada bir yok o film yok o kitap derdinde?Hepimiz haftada bir kitap okumadan yaşayamıyor muyuz?Hem de bunca problemin arasında..Doğru elit kesim olan siz ve sizin sosyal medya fotoğraflarınız..Hadi bırakın bunları.En azından bırakmak için çaba gösterin.İşin kötüsü bu çaba hiç gösterilmeyecek..Tamam..Ne haliniz varsa görün ama benim karşıma çıkmayın..Sosyal medya da çamur attığınız pelinsu'lardan berkecan'lardan hiçbir farkınız yok..Bu yazımı imla kurallarını kaileye almadan yazıyorum.Gerçketen ilk defa uğraşmak istemedim.Çünkü hak etmiyoruz..

Kaç aydır yazmıyorum.Çünkü ironilerle dolu bir adamım.Blog ya da bloggerlık sizin için ne bilmiyorum ama benim için iç dökmek..Bak şimdi samimi olsan bir dert olmasan bir dert..Ben büyük olasılık(ihtimal kelimesini sevmem) birkaç gün sonra buralarda olmam..Bu yazıdan sonra en azından:).O yüzden iç dökeyim bari bu akşam..

Herşey ve heryer kül'den ibaret.Hangi pişmanlık ya da hangi öfke beni ayakta tutar?Hayatın anlamı yok.Gidin gezin eğlenin yiyin için ama en sonunda gidin..Kaldığınız her an acı çekmeye mahkumsunuz.Siz giderken arkanızdakilere şunu söylemeden gitmeyin!!Benim için üzülme çünkü değmem..

Senin karşındakini ölürken bile üzmeye hakkın yok!!O yüzden önce yaşadığının hakkını ver ki arkandakiler en azından ÖLDÜ desinler..

Hadi ben kaçtım..