Yolda kalmaya çalışıyorum..


Dışarıda yağmakla yağmamak arasında seyreden bir yağmur var.İnsanların evden çıkmaması için yeterli bir sebep aslında..Ben ise mecburiyetten çıkıp çalışıp şimdi de ne yapabilirim de içimdeki boşluğu doldurabilirim diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim..Gideceğim herhangi bir yerde ne kadar durabilirim bilmiyorum.Ama gitmesem daha iyi sanırım.Etrafımdakileri de sanki üzecekmişim gibi bir hisse kapıldım.Hem de beni hiç tanımamalarına rağmen..

Uzun zamandır yazamıyordum aslında.Hayatımda enteresan birşey olup bitmiyor malesef.Yakın zamanda okuduğum kitabın etkisinde kaldım.Aslında çok sevdiğim bir grubun yeni albümü veya sadece kapağı çok hoşuma gittiği için aldığım bir kitap ve adını sadece yakınlarının bildiği bir yazar çok etkiler beni.O yazarlar gerçek gelir bana.Hayatlarını anlatırlar hep ve hiç çekinmezler.Acıları,sevinçleri,olayları ve olayların kahramanları gerçektir.İşte bu kitap beni bu sebeble etkiledi.Arka yüzünde yazan yazı ise aynen şöyle idi;

'İyi olmanın acı çekmekten başka bir şey olmadığını mırıldanıp durdum. Kendime ağlayacak kuytu yerler aradım.
Her yerde benden önce gelenlerden özür diledim.
Hiçbir şeyi görmemezlikten gelmedim.
Bütün her şeyi kendime gizleyerek yaşadım.
Sorunlarımı sırf herkes gülsün, eğlensin diye bir fıkra gibi uluorta anlatıp durdum.

Ah ne çok insan güldürmüşüm, ne çok kişiyi mutlu etmişim.

Uyumsuzluğum itaatsizlikten ve karşı çıkmaktan olabilir mi diye de çok düşündüm. Sonra bıraktım kendimi kim alırsa onun
oldum. Sınıfsız, yoksul biri ve unutup öğrendiğim her şeyi, hiçbir şey bilmiyor gibi sustum. Ama belki de hâlâ böyleyim. Ben değişmiş olabilir miyim? Ama duş alırken işediğime göre
belki de aynıyım. Aslında insanlar beni çok seviyor, çünkü
selam vermek için hep onlardan erken davrandım. Selamdan ve güler yüzlü olmaktan vazgeçmeyi asla düşünmedim.
Düşünsem mi ?'..
Sanırım aşık olmak ve hayatta hiç kötü birşey olmuyormuş gibi yasaşamak onun tarzı.Keşke onun gibi bir hayat felsefem olabilseydi.Acı çekerken mutlu olmayı becerebilmek çok nadir ve çok güzel birşey sanırım.Hayatta herşey yoluna girecek diye bir kural asla olmayacak ve bizde bu oyunu kuralsız oynamaya devam etmek zorundayız.

Alıştım yalnız kalıp kimseyi üzmemeye.Hiç zarar vermedim onlara ve hayatlarına ama sanki hep öyle yapmışım gibi davrandılar bana.Kimseyle ilişkiniz kalmayınca kendinize kaliteli zamanlar yaratabiliyorsunuz.Uzun mesafeler düşünmek ve sağlıklı kararlar almak için ideal mekanlar benim için.Kimse rahatsız etmez ve pişman olmazsınız.Ben hiç olmadım..Sanırım en yakın meyhaneye gidicem.Oradakiler de üzgün oluyor genellikle.Kimseye zarar verme şansım olmaz.

                                                                                                     
                                                                                                                Afiyet olsun..