Delinin Yıldızı Albümüyle Vega!

İyi müzik yapanlardan hep aynı tadı almak isteriz. Ne zaman yeni bir şeyler üretecekler diye düşünür, bekler dururuz. Nitekim tüketim bizim işimiz(!) Çabuk eskitiriz, bir kenara atıverir, yine yenisini bekleriz. Popüler kültürün, popüler müziğe etkisi olmuş bu durum. İyi müzik yapanlar için bu geçerli değildir elbette. Seninle beraber büyüyen şarkılar olur, seninle beraber yaşlanan şarkılarda olur. Seninle beraber ölmeyen nice şarkı olur. İyi işlerin ömrü de uzun olur. Bakınız: Vega! Yıldız olanı değil, kalplerde tat bırakan, müzik grubu olanı...

1999 yılında "Tamam Sustum" dediler, 2002'de "Tatlı Sert" konuştular, 2005'de "Hafif Müzik" ile yüreklere iz bıraktılar ve dediler ki: "iz bırakanlar unutulmaz". En sevdiğim şarkılarının bulunduğu albümdür "Hafif Müzik" tam meşreplik! K9, Elimde Değil, Serzenişte, Mendil, Yalnızca Ben Yüzlerce Sen, Uçları Kırık, Yok, Hafif Müzik, Yanıyor Zaman, O Şarkı, Sokaklar Tekin Değil, Ankara... Bu Ankara tam hüzün memleketi.

Tatlı Sert albümleri de o kadar çok sevildi ki, "Tatlı Sert 2" albümü de dinleyicilere sunuldu. Bu ikinci albümde mixler, alaturka versiyonlar, radio dance'lar gibi düzenlemeler yapıldı. Bakınız şarkılar bunlar: Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı, Bihaber, Evet, Ne Var, İz Bırakanlar Unutulmaz, Aşk Başlar, Isınamazsın Ağlarken,Zat-ı Ali, Ninni, Desem De İnanma, Çok Çektim, Normal Mi Sence, Tadın Kaldı, Poh Poh Perisi...

1999'da çıkış albümleri "Tamam Sustum" eminim Vega severler kadar, onlar içinde çok önemi bir noktadadır. İlk albüm, ilk profesyonel çalışma, Albümle beraber ilk konserler ve birçok ilkin temeli olmuş albümdür. Bakınız şarkıları: (Tamam) Sustum!, Alışamadım Yokluğuna, Anlatma, Vakit Varken, Oyun, Blöf, Tren, Dokunsana, Yalan, Bir Gün Mutlaka...

Kronoloji böyleydi: 1999, 2002, 2005 ve nihayet mutlu sona erdiğimiz 2017'in Eylülü... Tam 12 yılın ardından gelen tadı damağında, buharı üstünde, kokusu henüz ciğerlere yeni yeni nüfus eden "Delinin Yıldızı" artık bizimle! Hoş geldiniz... Vega'nın benim hayatımdaki yeri de eskilere dayanır. 2005'ten sonra düşülen bir boşluğun tarifi dile gelmez. Tek tesellisi ömürlük şarkıları oldu. Tekrar tekrar dinlenesi şarkılar. Gençliğimize pozitif enerji katan, olmadı hayal kırıklıklarımızı okşayan şarkılar. Bizlere sıkı bir dert ortağı olan insanlar... Sevimli çocuklar!

Delinin yıldızına yetişmiş olanlar kendilerini şanslı saysınlar çünkü bir sonrası olur mu, olmaz mı bilinmez. Biz yine her zamanki gibi sahipleniyoruz sizi, gerekirse sonsuzluktan geri... Eski sound tadını 12 yılın ardından aynı tutabilmek her yiğidin harcı değildir. Bu albümün ortalama zamanı 'Hafif Müzik"ten üç beş yıl sonrasıydı. Çok beklettiniz insafsızlar! Ama bir o kadar da mutlu ettiniz.

Vega Delinin Yıldızı Şarkı Listesi

1. Delinin Yıldızı
2. İsim-Şehir
3. Arzuhal
4. Sevgilim
5. Dertler İri Kıyım
6. Komşu Işıklar
7. Dünyacım
8. Sonunu Söyleme Bana
9. Man-yak-lar
10. Ve Tekrar

Seni özlemek güzel şey...