3 Harfli Duygular

Merhabalar, nasılsınız? İyisinizdir inşallah,.. 
Beni sorarsanız ki sorun :) Ülkem gibiyim; içim karmakarışık. 

Duygular mı ayakta tutar insanı? Yoksa insan zaten duyguyla doğup, sadece farkına varmayı mı bekler? 3 harfli bir olaya sebebiyet olanlar var aramızda ve aranızda...  Hayat o kadar tuhaf ki aklınızın en uç köşesinden geçmeyen insan bir bakmışsınız ki kalbinizin baş köşesine kurulmuş, beyninizden çıkmayan davetsiz bir misafir gibi sizi bekler olmuş. 
Çok ilginç bir algoritmaya sahibiz aslında, hiç tanımadığımız insanların uzaktan gelmelerini bekleriz hep, yanımızda olan insanlara rağmen.

Bağlanmaktan korkar ya insan, haklıdır aslında korkmakta ama "Korkunun ecele faydası yok!" sözünü hatırlatır her defasında hayat insanoğluna. Sevmek ne büyük erdem her kalbin tatması bir o kadar da zorlanası bir iş. Ben de seviyorum birini, kendime bunu söylediğim an onunda bana söylemesini bekledim. Yunus balığının Denize aşkı gibi, Ay'ın gece karanlığında Dünyayı aydınlatan o parlak ve muazzam ışığı gibi, Denize bakıp huzur bulmak gibi, bir şarkıda değil her şarkıda onu bulmak gibi, müebbetine talim olacağım tek kalp. Kalp sevdiğinin yanında ayrı bir ritmi olur ya benim kalbim orkestra kuruyor sanki. :) 

Kendinizi bulduğunuz kişiyi düşünün ve ona bir mesaj atın. Hani diyorlar ya iyi geceler demediği için iyi geçmeyen geceler var diye bu olayı sevdiğinize yaşatmayın.
Hayat kısa, aşk uzun.
Beklediğiniz mesajların gelmesi dileğiyle...