Star TV - Matrax Programı 19.08.2011 Cuma

    Kariyerimin ikinci canlı yayın tecrübesi olduğunu belirterek konuya giriş yapıyorum. Son zamanlarda kaçırmadan takip ettiğim yegane radyo programı Matrax'ın TV formatına geçmesiyle birlikte ekranlarda boy göstermesi, yeni bir kitlenin hayatına farklılık katacağını düşünüyorum. Radyoda gerçekleşen matraxiyonları TV'ye henüz tam anlamıyla taşıyamamış olsa da, diğer talk show programlarıyla aynı tadı vermeyi başarmakta.


    Merkez stüdyoları Bağcılar'da olan Star TV - Matrax stüdyosuna gidiş hikayemiz biraz çetrefilli oldu. Binanın yolunu tam bilmiyorum ve toplamda ikinci kez gidiyordum. Yolun yarısını otobüs diğer yarısını ise taksi ile bitirdik. Gerçi o taksinin gerçekten taksici olduğuna hala inanmıyorum ama neyse. Tam yerinde taksiden indikten sonra kanal binası önünde bir kalabalık gördük. Diğer Doğan kanallarında canlı yayın yoksa, bu kalabalık Matrax'a gelmişti. Sorduk öğrendik, doğru bildik.


    Daha önceden görüştüğüm stüdyo şefi ile karşılaştım ve torpil denebilir buna, bizi içeri davet etti birer çay ısmarladı, eyvallah. Bu arada ben ve bir arkadaşım var ve orada tanıştığım henüz 12 yaşında ama zeka küpü bir arkadaşta var. Kafeterya türü bir yerde otururken çaylarımız bitmiş bir halde. Yavaşça kalabalıklaşmaya başladı orası. Güzel kızların çokluğu dikkat çekiciydi. Aradan henüz beş dakika geçmemişti ki, bir ses duydum. Bu ses... Ayten Teyze'nin sesiydi!


    Ayten Teyze Matrax'ın maskotudur. Sevimli, sempatik, dobra, içten, içinden geldiğini anında söyleyebilen açık sözlü biridir. Onu gördüğümde oturduğum yerden fırladım ve yanına gidip elini öptüm, sarıldık falan. Masamıza buyur ettim, 5 dakika oturdu sağ olsun. Konuştuk öyle sonra bir fotoğraf çekildik (Linkini paylaştım altta) heyecanlanmıştım aslında. Sigara içmek için müsade istedi ve gitti.


    Programın başlamasına 20 dakika kala stüdyoya giriş yaptık. Canlı yayın kameralarının hemen yanında platformun en başına oturduk. Görüş alanımız güzeldi fakat kameraların görüş açısında değildik yani video veremiyorum kendim için. Bu programın konukları: Ebru Polat, Ezel Akay ve Ufuk Özkan yani namı diğer Cevahir Kirişçi, onu Geniş Aile dizisinden tanıyoruz. Bence en eğlenceli konuklarının başındaydı.


    Program esnasında birkaç alkış tetikleyicisi oldum fakat bu çokta mühim bir konu değil.Her halta alkış tutmak zorunda kaldım. He Ebru Polat şarkı söylerken ben alkış tutmadım onu söyleyeyim zaten işkence gibiydi o anlar. Ayrıca elbisesi seksiydi. Programın sunuculuğunu yapan adamdan bahsetmedim hiç dur ona da yer vereyim, nitekim en önemlisi o.


    Zeki Kayahan Coşkun, 10 senedir Matrax programını yapan insan. Eğlenceli kişilik. Bir ara radyo programına telefonla katılacaktık ama kısmet olmadı. Bu haftaki TV programında standart performansının yanı sıra, o programın sonlarına doğru Ebru Polat'a yaptığı ağır espriler baya güzeldi. Bu arada Ebru Polat, erkeklerin uyurken seksi olduklarını düşünüyormuş, bilginize. Zeki, bir yatış şekli gösterdi falan sonra "Ben bu pozisyondayken sen nerede oluyorsun?" diye sordu biz koptuk orada :)


    Ezel Akay'ı pek tanımıyorum birkaç filmini izlemişim, adam yönetmen, kel ve bıyıklı ayrıca karizma falan var ses tonunda. Ufuk Özkan, bildiğiniz gibi aynı tip. Ebru Polat desen anlattık onu da, Ayten Teyze her zamanki formunda. Bir ara Arda Turan telefon bağlantısı yaptı canlı yayında İspanya La Liga takımlarından Atletico Madrid'e transfer olması dolasıyla tebrik için bir bağlantı yapıldı. Bende tebrik ediyorum başarılarının devamını dilerim.


    Radyo programının sonunda hep yapar Zeki, "Bu gece Matrax'ta neler öğrendik?" Hemen cevaplıyorum: Ezel Akay'ın küçükken bir çok mesleği icra ettiğini öğrendim ve sonunda Amerika'ya gidip tiyatro eğitimi aldıktan sonra Türkiye'de yönetmen olarak iş hayatına atıldığını öğrendim. Ufuk Özkan'ın evli olduğunu hatta 4 yaşında bir oğlu olduğunu hatta oğlu (adını unuttum) babasını televizyonda başka kadınlarla yakın temas halinde görürken ve yahut babasının başka çocuklara sarıldığını görürken ağlayıp, küstüğünü öğrendim. Ebru Polat'ın seksi erkek tanımını öğrendim, kısa şort, beyaz atlet, uyuyan erkek birazda kaslı şekilde.


    Büyük ihtimalle haftaya TURGED olarak konuk oluyoruz programa. Haftaya görüşmek dileğiyle...


Bkz: Ben ve Ayten Teyze