Amerikan Pastası 5 - Neler Öğretti?

Pastadan kasıtları galiba "parti" yani pastalı partiler gibi :) İzlemem dediğim filmleri izlemeye karar verdim ki şuradan yola çıkarak bu kararı verdim; o kadar milletler izliyor bu filmleri, tutuluyor da, peki benim niye izleyesim gelmiyordu?
Artık geliyor; İzlemek istiyorum çünkü: merak ettirilmeye başlandım :) Merak ettirilmeye başladığım ilk film ise "Amerikan Pastası 5" serisiydi. Bakalım ne olmuş ne bitmiş...
Öncelikle bir "aşk" filmi olduğu aşikardı efenim. Aşk ve gençlik ve eğlence falan... Er kişi, bir bakir! Kızcağız da öyle... 2 yıldır beraberler ama yanaktan öpüşmek dışında bir halt yedikleri yok koskocaman Amerikalarda (!) Er kişinin canına tak etmiş ki bu durum girl friend'ine "gel sex yapak" dedi. Kızcağız "hazır değilim Erik sonra yapalım" gibisinden püskürtme girişimlerinde bulundu. Er kişi anlayışlı ama takdir ettim hani. "Tamam" diyor, "Sorun değil Treysi"
Söz konusu kız bu durumu değerlendirmeye aldığında şöyle bir sonuca varmış: Benim yüzümden çocuk bakir kalmasın, gitsin eğlensin falan tadını çıkarsın hayatın sonra bana geri dönsün. E kızda saf kalpli :)
Er kişiye izin verir kız ve derki: "Erik, bu hafta sonu dilediğini yapabilirsin. Git kimi öpmek istiyorsan yala" Er kişi şaşırsa da pek itiraz etmiyor ve iki kankasıyla "Çıplak Koşu" partisine katılmak için hafta sonu oraya gidiyor. Bu arada kız pişman oldu izin verdi diye ama iş işten geçmişti.
Er kişi yani Erik abi için hafta sonu iyi başlıyor feci hatunlar falan, zaten kankaları dünden hazır kudurmaya... Partide bir hatun düşürüyor er kişi sonra basit hikayeler, gülüşmeler sıra yatağa hoplama anına gelir. Hatun sağlam ama, ama er kişi masum çocuk rolüne yatar, yatağa yatacağına. Odadan fırladığı gibi sevgilisi Treysi'nin yanına "at ile gider"...
Treysi'nin de iki çılgın kız arkadaşı vardı, onlarda sex meraklısı mübarek. Treysi'yi yoldan çıkarıp yakışıklı bir gençle yatağa attırma derdindeler. Onlara ne? Tabii Treysi'de saf falan dedik ya tıpkı öyle biri gibi davrandı ve o lanet zengin, yakışıklı ve kuduruk çocukla yatmadı...
Erik, Treysi'nin yanına gelir ve aşkını herkesin içinde yineler, sonra kız, er kişiyi yatağa atar, öpüşür, koklaşır bakirelik durumundan terfi ederler.
"Aşk ve Sex aynı yolda yürümez. İkisinden birini tercih etmen gerekir. Ve kendine güvenen kişi bu kararı verirken tereddüt etmez" şeklinde iddialı bir laf ettim bende. Hangisini seçtiğimi burada açıklayacak halim yok ayıp :)
Çıkarmamız gereken sonuç ise beyler/bayanlar! Eğer sevgiliniz varsa ve ona güveniyorsanız, sevgilinizi serbest bırakın. O, nasılsa size aşık olduğu için gözü sizden başkasını görmeyecektir. Yalnız dikkat etmeniz gereken tek husus: sevgiliniz kahramanımız Erik kadar sağdık olmalı.
Teşekkürler - Amerikan Pastası 5 - Değerlendirme - Neler Öğrendik?