Canlı Yayın Tecrübesi

Hocam hep TV’den izlerdik onları. Evlerimize konuk olurlardı onlarla beraber çay falan içerdik, hatta cevap bile verirdik lan :) Falanca zaman geçti aradan “neden hep evden izliyorum” dedim. Dedim ama bunu değiştirmek içinde pek bir şey yapmıyordum hani :) 26 Nisan günü Twitter hesabımda Mor ve Ötesi grubunun bir tweetini gördüm. Dream TV - Yüxexes programına konuklar ve ücretsiz seyirci götürebiliyorlar. Bende “fırsat bu fırsat olum hadi göster kendini” dedim. Dedim ve gereken yere e-posta attım. Ertesi gün cevap geldi. “Mor ve Ötesi ile birlikte Yüxexes programına gitmeye hak kazandınız.”
Tabi bir heyecan bir mutluluk falan… Yanımda bir kaç kişi daha götürebiliyorum bakınız bu kesin! Sınıfta bir kaç arkadaş söyledim. Hani tam olarak takip etmezler grubu ama arkadaştır dedik çağırdık. Çağırdığım arkadaşlar çeşitli sebepler göstererek gelemeyeceklerini söyledi. Tanrım! Onlara bu fırsatı sunuyorum ve gelemiyor ve gelmiyorlar… Kardeşimi aldım yanıma he bir Şafak vardı. Aldım onları yanıma düştük yollara…
Kanal binası biliyorsunuz ki Bağcılarda. Bende oralarda oturuyorum hani yakınız. Binaya giderken bir yağmur tuttu. Hafiften de yolu şaşırdık, her zaman gitmiyoruz ki oraya :) Islanırken yürüdük işte… Bulduk binayı daldık içeri…
Bekleme salonu gibi bir kafede oturduk programın başlamasına daha vardı yaklaşık 40 dakika :) Beklerken iki lak lak yaptık falan tiki boylar gördük, kızlar güzeldi, sarışın bir ablaya tutuldum bir ara ama o kadar yani. Uzun saçlı bir abi vardı çok sevdim onu ama söylemedim ona :) Prova yapan grubun sesi geliyordu kulaklarımıza heyecan giderek artıyordu…
Stüdyo kapısı açıldı ve içeri hopladık! Toplasan 20 kişi ancak vardı ki o kadar kişi bile tam sığdı tribüne. Küçük ve samimi bir stüdyoydu. Sevdim… Sahne tam karşımdaydı, program esnasında oturdukları masa ise sağımda saat 1:20 geçerken derecesindeydi. Keyifler yerinde canlı yayına son dakikalar…
Harun, Burak ve iki adet Kerem gelir İpek (sunucu) zaten oralardaydı geyik yapıyordu. Bizden bir iki alkış efekti yapmamızı istedi. Kırmadık bizde :) Zaten alkışı hak ediyorlardı. Yayına 30 saniye..! 20 saniye..! 10 9 8…3.2.1 içerdeyiz..!
Sonra bir muhabbet iki şarkı güzeldi yani. Reklam aralarında grup elemanlarıyla geyik yapıldı. Ben yapmadım :) Aralarında şakalaşmalar falan iyiydiler. Samimi ve eğlenceli bir ortam gözetledim. Harun’un çıplak sesini bir akrabama benzettim ya :) Harun reklam arasında gezinirken arkamdan geçti ki kardeşimin sırtında dizi sürtmüş. Üstündeki renkli elbiseler yakışmıştı bide…
İlk kez canlı yayında bulunmak güzeldi. Konuk olursam bir gün daha iyi olur ki olurum ben inanın bana :) Kameralar beni çekti gördüm! Ünlü oldum hissine kapıldım çünkü 70 milyon bizi izliyor (!)
Umarım bu canlı yayın şeysi alışkanlık yapmaz bende :)
Görüşürüz…