Hissederek Yürümek

Olmasını istediğim bir hadisenin yolda yürürken gerçekleşmesine verdiğim addır "Hissederek Yürümek" zira olmasını istediğim her neyse işte o gerçekleşti. Daha öncede gerçekleşmişti fakat o zaman bir isim aramamıştım yada isim koymamıştım.
Olayımız: Herhangi bir yerde -ama özellikle Bağcılar'da- yürürken, koşarken, hoplarken, ağlarken, gülerken, uyurken falan tanıdık birisini görmek isterdim. Hani naber, nasılsın olayları var ya ayaküstü yapılan, işte onlardan olsun isterim hep. 
Bugün iyi günümdeyim çünkü aynı saat dilimi içinde iki arkadaşıma rastladım hemde Bağcılarda :) İsim vermeme geleneğimizi sürdürmek gerekirse kodlama yaparak size yardımcı olayım. H.İ'yi gördüm ilk önce. Ş.E'yi tramvay durağına bırakmış sallana sallana evimin yolunu adımlıyordum. Bağcılar Merkez Cami'sinin arka kapısının karşı kaldırımının köşesinden dönerken omzuma bir el uzandı ardından adımın söylediğini duydum. "Okaan..." AA birde baktım H.İ karşımda, yüzüm güldü ya... Ayaküstü muhabbetimi yaptım sonrasında yoluma devam ettim. He H.İ'ye daha önce de rastlamıştım meydanda, o günde şu istekte bulunmuştum "Hazır buradayken beni yoldan karşıya geçirsene H.?" oda ikinci kez yine geçirdi. Teşekkür ederim yine :)
Dip Bilgi: Kendim yoldan karşıya geçerken biraz fazla dikkat ettiğim için, yoldan karşıya geçme sürecim dakikaları aşıyor.
Merkez Cami'nin 200 metre ilerisinden -karşıya geçtikten sonra tabi ki- sağdaki sokağa saptım. 50 metre ilerleyemeden bir ses duydum "Okaaaaan..." diye. Ben bu sesi nerede olsam şeyaparım :) bu bizim Y.Y idi. Yanında erkek arkadaşı İ'de vardı :) bir kişi daha vardı ama onu tanımıyorum. Sevimli çiftle iki muhabbet yaptıktan sonra her biriyle tokalaşıp evimin güzergahından devam ettim.
Gerçekleşmesini istediğim hadisenin aynı saat diliminde meydana gelmesi şaşırtıcı. İşin ilgi çeken yanı ise: H.i ile karşılaşmadan 3-5 dakika önce bu dileğimin ne zaman gerçekleşeceğini düşünmemdi :) Bunu hissederek yürüdüm yürüdüm ve fazla mı hissettim ne, iki arkadaşıma rastladım :)
Şimdi sıradakileri bekliyorum. Hissetmeye başladığımdan bu sefer tahmin yapacağım. Şimdiden ismin baş harfini veriyorum. Duy sesimi Ğ seni bekliyorum ...