Harry Potter ve Ateş Kadehi - Neler Öğretti?

Her geçen bölüm bu çocukların değişen tiplerine alışmam zor oluyor len. Harry’i gözlüklerden tanıyorum valla. Ron, ne olmuş olum sana? Evrim geçirmişsin saçlar falan. Yakışmış ama sevdim yeni halini, küçükken de severdim seni. Bu bölüm Hermione hoşuma gitmedi ya, küçükken daha sempatik görünürdü gözüme, bi değişmeler falan çözemedim, tip olarak da kötüydü.

Harry biraz asileşmiş mi? Adam büyüyor sonuçta. Tam anlamıyla 14 yaşındaki ergen tipi ama adam zeki işte. Girdiği her beladan kolu, burnu kanayarak çıkıyor. Tamam, ölmesini beklemiyorum ama biraz kaybetmeyi öğrenmesi gerek. Hayatta her zaman kazanamazsın, çocuklara kötü örnek teşkil ediyor bu. Hermione bebeğim, bir an önce daha da büyü sen tamam mı? Ron koçum sakal bırakmayı dene, tipin müsait.

Qudditch diye bir sporları var demiştim daha önce, bu sporun bide dünya kupası varmış abi. Şaştım da kaldım yahu. Final maçını izlemeye gidiyorlar falan hoş görüntüler bunlar. Harry tatil yapıyor, burnundan geliyor ama :) Ron’un ailesini seviyorum ya, babası özellikle çok sempatik konuşuyor. Fransız kökenli olmalılar “r”leri söyleyemiyorlar. He unutmadan Hegrid manita yapmış beyler, yakında düğün var eheh.

Lord Voldemort, bu bölüm tiksindim senden birader, yanımda olsan suratına tükürürdüm o derece. Suratsız şey seni… Bırak Harry’nin peşini adam ol. Adamlarında bir halta benzemiyor zaten. Albus Dumbledore, heey seni gidi ihtiyar ne zaman emekli olmayı düşünüyorsun he? Okulda düzenlenmesi için yırtındığın yarışma “3 Büyük Büyücü” Turnuvası mıydı ya? Unuttum bak adını. Her neyse turnuva sona erdiğinde Harry’den özür dilemeni tasnif etmiyorum, kıllık yapma aga. Severus Snape, abi seviyorum seni ciddiyim bak. Dur yanlış anlama karakter olarak seviyorum seni, ama ona buna iftira atmayı bırak ya? Harry ve saz arkadaşları ne yapsın senin iksir şeylerini he? İhtiyaçları var sanki, alem adamsın ya. Yalnız kaç bölümdür aynı tipini koruyorsun, bütün serileri tek senede mi oynadın ne yaptın?

Hogwarts’ta düzenlenen Üç Büyücü yarışmasında Cedric Diggory adında çalışkan, zeki, gelecek vadeden öğrencilerini kaybettiler. Harry, Cedric için çok ağladı lan zaten ağır travma geçirmiş haldeydi, Voldemort’tan can havliyle kurtulmuştu. Üzüldüm çocuğa başımız sağ olsun. Ha bide Cedric rolünü bizim şey var ya vampir adam Edwar, gerçek adı Robert Pattinson o canlandırıyordu.

Ulan şu hayatta Harry kadar cesaretli olamadık ya daha ne yaparsak yapalım boş. Hermione gibi zeki kızı kaçıran Ron’a ne demeli? Malfoy dingili yoktu pek ortalıkta. Minevra McGonagall otoriter hoca, hastasıyım duruşunun. Ha şu turnuva öncesi okulda balo tertiplediler bizim Harry’ye düşen kız Cho diye biri, güzel olsa gam yemem hacı. O ne! Ron’un damından iyiydi ama eheh.

Bir sonraki filmini merakla beklerken bu filmden öğrendiğimse eğer Neville kadar bitkilerle uğraşan bir dostunuz varsa ve eğer Harry Potter kadar güçlü olduğunuza inanıyorsanız suyun altında bir saat kalabilirsiniz. İnanın bana. Ejderhalarla baş edebilen bir dosta ihtiyacım var benimde.