Harry Potter ve Azkaban Tutsağı - Neler Öğretti?

                Harry Potter, 3.filmini izledim haberin olsun. Film başlarda ilk 40 dakika falan çok basitti. Kurt adamların ortaya çıkmasıyla falan biraz hareketlendi ama en iyi yeri zamanda geriye dönüştü. Hermione ov bebeğim sen çok büyüdün. Saçların az daha kısalmış ve aynı tonda rengi, kıvırcığım ya :) Harry’de büyümüş, ama Ron çok değişmiş abi. Tanıyamadım, zaten hepsinde ergen sesi vardı.

                Ruh emiciler diye bir olay var tırstım azcık. Ne öyle garip garip tipler, tüm okulu sarmış falan. Şahgaga akıllı hayvan he. Hayvan dedim alınır mı acaba? Hegrid, hayvan dostu, bu konuda çok hassas adam, gitmeyin üstüne. Bide bir fare vardı Ron’un faresi, Oha fare insan oldu, hani kurt adam zaten insanca bir şeydi ama fare insana dönüştü. Black diye bir tip var, seri katil diye tanınmış, başta herkes öyle sandı ama adam masum çıktı iyi mi?

                Quidditch maçları oynuyor bu büyücü kardeşler. Harry iyi oyuncularındandır. Bu son maçta süpürgesinden düşüp bir taraflarını incitmiş olsa da sağlam çocuk ya. Süpürgeleriye uçuyor ya bunlar, süpürgelerin modeli var he, biri bilmem kaç model, daha hızlı falan, Ferrari, jaguar falan gibi.

                Cesaret gerekli aslında, korkularınla yüzleşmek kolay değil fakat onlardan ömür boyu korkmak yerine, üstüne gidip o korkunu yenebilirsin? Bu nasıl mı oluyor? Aslında bende tam bilmiyorum ama işe yarıyormuş. En mutlu olduğunuz anları düşünün, en korktuğunuz anlarda gerçekten iyi teselli veriyor.

NOT:  Beğenmedim yazımı.