Harry Potter ve Melez Prens – Neler Öğretti?

Ben filmden bir şey anlamadım desem? Hani nerede mutlu son, Voldemort nerede? Niye kaybettik bu sefer! Niye? Harry büyüdükçe kaybediyor lan. Ron büyüdükçe şapşallaşıyor, Hermione, sana karar veremedim güzelim, standardını koruyorsun. Profesör Snape, iyi biri olarak bilirdim seni lanet olsun v erdiğim sevgiye, küstüm sana.

Harry için “tanınmış kişi” diyorlar. Ne demek ki bu? Peygamber mi oldu Harry ne iş? Hogwarts’ın en tanınmış öğrencisiydi zaten. Şu filmin konusunun az buçuğu da normal insanlara hitap etse iyi olurdu. Megıl dedikleri insanlar hani. He onların arasında büyü yapmaları yasak ama olsun biraz onlarla zaman geçirseler fena olmazdı. Mesela Hermione’nin ailesini merak ediyorum, çünkü tanımak isterdim onları, böyle zeki bir kız yetiştirdikleri için falan. Şaka lan.

Profesör Snape’ın kötü adamlarla işbirliği yapması hiç hoşuma gitmedi sayın yazar-çizer. Ne güzel iyi-kötü arası gidip geliyordu. Taraf tutmuyordu en azından. Ruh emicilerle işbirliği yaptı resmen ya. Ha yetmedi pek değerli baş yönetici Albus Dumbledore’u öldürdü. Malfoy, bu çocuk tam bir aptal, hatta salağın teki, hatta korkak yahu. Neville bile daha zeki. Bellatrix çok az görünüyor ama işini tam yapıp çıkıyor.

Kesinlikle serinin en aşk kokan filmiydi, duygusal bir iki sahnesi vardı, normalde yoktur bilirsiniz. Sanıyorum Harry, Ron’un kardeşiyle iş pişirirken; Ron her gördüğü kıza yeşil ışık yakmasına karşın hala Hermione için çırpınıyor. Başka aşk ikilisi yoktu galiba. Yine de yeterli bulmadım :)

Ama her film bu tekrarlanmaz ki? Hagrid her filmde bir hayvanı çok seviyor, besliyor falan, sonra onu kaybediyor, ölüyor gidiyor hayvan. Üzülüyorum adam. Bu seferde örümceği Aragon öldü. Toprağı bol olsun. Okullar her açıldığından bizim müdür boş bir konuşma yapar, çünkü öğrenciler müdürü takmaz. Hogwarts’ta öyle mi? Profesör Dumbledore bir konuşma yapar herkes can kulağı ile dinlerdi. Fakat o artık o konuşmaları orada yapamayacak. Üzgünüm lan.

Valla film başladı bitti, ben filmi neden çektiklerini anlamadım. Pek bir atraksiyon yok, efenim ne söylesem değişiklik yok fazla, aynı tas aynı hamam. Bir tane Melez Prens’in peşine mi düştü bu gençler? Nedir yani. Beğenmedim bu filmi. Rest çekiyorum, bir şeyde anlamadım. Olmasa da olurmuş.