Twilight Eclipse - Neler Öğretti?

Sonunu söylüyorum; mutlu son ve iyiler kazandı. Tamam diğer filmlerinde de bu böyle oldu. Farklı bir son beklemiyordum zaten. Beklediğim kadarda sıkıcı geçti ayrıca. Niye izlediğimi şöyle izah edebilirim; Lan önceki iki filmini izlemişim, ha o kadar izlemişim 3.serisini de izle ne olur yani? mantığıyla hareket edince böyle bir sonuca vardım efenim. Tamam beğenmedim. 
Filmde dikkatimi çeken en bilmem ne şey; Kurt adamlar çok tatlı lan. Hani evime alıp beslemek istedim, o kadar :) Kurt adamla evlenenler, Kurt kadın mı oluyor? Aklıma takılan soru da budur.
Edward, her zamanki kuulluğundaydı. Buz gibi adam zaten, Bella'ya srılsa ısıtamayacak ha(!) ama yazın iyi sevişirler :) Bu bölüm Bella'ya da ayrı bir gıcık oldum. Hayret ya! Burada mis gibi vampir sevgilisi varken, sen git Kurt adamla seviş falan hemde Edward'ın önünde. Ayıp Bella, çok ayıp... Herkesi mutlu etmeye çalışıyorsun ama yok öyle bir dünya, efendi ol.
Hayır o değil de; Bir kız gelecek bana diyecek ki "Ov bebeğim! senin olmak istiyorum, ırzıma geç!" falansal filansal şeyler... Hös lan. Yani 21. yüzyılda olabiliriz ama ahlaki değerlerimizi az biraz koruyalım efenim. Eski kafalı olan Edwar dedi ki: "Evlenmeden olmaz Bella'm" lafı koydu bence :) Helal olsun lan.
Sonra tekrar ediyorum bakınız 21.yüzyılda savaş yapılıyor ha bu savaş vampirler arasında falan araya kurt adamlarda dalıyor ama dikkat çeken husus şudur zannımca; yıl bilmem kaç olmuş, teknoloji çağındayız efenim, bu garip yaratıklar silah falan kullanmadan dövüşüyor. Ha tamam vampirler kurşun geçirmiyor imiş, fakat değişik teknikler geliştirerek onları halt edebilirler bence, bir düşünsünler bunu lütfen...
Bide ben hayatta yapamam lan şunu "Bak falanca kız, sen bana aşıksın bunu biliyorum, sende biliyorsun ama kabul edemiyorsun" bu ne yüzsüzlük hö? Ölsem yapmam denecek kadar zor yani yapmam. Yapmam olum zorlama. İşte o kurt adam (Jacob) yaptı. İçimden küfür ettim merak etmeyin.
Özetle ne anladığımı da ifade edeyim efenim;
İnsanlık güzeldir, fakat vampir olmaya karar vermiş birinin kararından geri dönmesi için en az bir yıl aşık olduğu kişiden ayrı kalması gerek. Bide unutmayayım vampirler iyi koku alıyorlar. Kurt adamlar köpek gibi kokuyor bide.
Bir daha ki filmde görüşmek üzere.