The White Stripes

    Çok geç keşfettiğim gruplardan biri olma özelliğini taşıyan ve bu grubu keşfedene kadar dağılmış grubun üyelerinden haber alamadığım gerçeğiyle yüzleştiğim anlarda yazıyorum bunları. Grubun geçmişini okuduğumda, ne güzel işler yaptığını gördüm. Grup dediğime bakmayın sadece iki kişiden oluşuyor. Bkz: Jack ve Meg WHİTE

    Jack ve Meg aynı soyadını taşıyorlar, onların kardeş olduklarını iddia edenlerde var, fakat birçok kaynakta evli oldukları yazıyor ki bende ona inanıyorum. Ayrılmış bir çift olduklarını da ekleyelim hemen. Çok özele girmek istemiyorum ama; Laf aramızda büyük bir turne hazırlığı yaparken grup, Meg'in seks kaseti patlak vermiş ve turne iptal olmuş. E normali bu. Sonraları ise grup hiçbir organizasyonda boy göstermemiş ve dağıldıklarını açıklamışlar.

    Hayran kitlesi neredeyse 2 milyona yakın (Facebook'ta) iyi bir müzik grubu olduklarını kanıtlamışlar. Canlı performanslarını izlerken ne kadar temiz ve sade görüntüler elde edilmiş. Jack'in elinde gitar ve ağzında mikrofon, Meg'in ellerinde bagetleri ve önünde davulu, bazı bazı geri vokallerde de duyabiliriz Meg'i. Keyif verici canlı performansları var yani :)

    Şimdilik en sevdiğim şarkılarını sıralıyorum;
  1. Do
  2. Red Rain
  3. When I Hear My Name
  4. Death Letter
  5. Fell in Love With a Girl
  6. I Think I Smell a Rat
  7. I Can^t Wait
İyi dinlemeler efenim :)

    Sizi tanımakta geç kaldığım için üzgünüm, daha nice gruplar var böyle, tanımamı bekleyen (lafın gidişi bu) zamanı gelince tek tek tanıyacağım bende. Ayrıca bateri çalan kadınlara karşı bir sempati doğdu içimde Bkz: Meg White