Formspring Ocak Sayısı - (4.Baskı)

1) Sırf yiyecek bir şeyler hazırlamaya üşenip aç kalan birinden ne kötülük beklersin ki?
-Üşenmeyip hazırladığım aşıma göz dikerse önce affetmem, sonra kızarım ve daha sonra yine aç bırakırım. Sanki ben üşendiriyorum onu.

2) Neden hayatta en muhteşem hayalleriniz gerçek olduğu anda sırtınızda bir bıçak belirir?
Hani böyle artistik hareketler yapan jimnastikçiler var ya? Risk almayı seven insanlara benzetiyorum onları. Müthişler. Bıçakla oyun olmaz, mutlu olmaya gelmez, bıçakla bir iş yaparken terini bile silmeyeceksin.

3) Uykuya ne gibi sebeplerden ötürü direnirsin?
Yaşamdan birkaç dakika daha kazanmak için... Fazla uyumanın ahmaklık olduğunu söylediğim halde bazen değil çoğu kez yataktan kalkamama durumuna hastayım. Kendi tezimi de çürütürüm.

4) Bir şiir?
Nazım furyası dönüyor kafamda. Birde Genco Erkal'ın güçlü sesinden dinlemek daha bir başka sürüklüyor. Nazım Oratoryosu performansı şaheser duruyor. "Yaşamaya Dair"

5) Gündeme bir mesajınız var mı?
Objektif olmak için bile bilgiye ihtiyacınız var.

6) Ölümle takas edilebilecekler nelerdir?
Olsa olsa "zaman" ve "yeni bir hayat" çok soyut bir soruydu.

7) Sosyal medyadan göze çarpanlar?
Victoria's Secret'ın Noel Anneleri sanırım. 

8) Popülaritesi muhtemel bir ideoloji?
Post modernleşen Türk Sineması... İvedik karakteriyle milyonları sinemaya çekmeyi başarabiliyorsun ama koskoca filmden hiçbir sosyal ileti alamıyoruz, 

9) Küçükken severek oynadığınız sokak oyunu?
Ne kadar sokak oyunu olarak geçer bilmiyorum ama sokakta yaptığımız için anlatıyorum. Plastik kordonlu saatlerimizin en sevdiğimiz yanı kronometre özelliğinin olmasıydı belkide. O zamanlar herkesin bisikleti yoktu ama olanları bir araya getirip "bisiklet yarışı" yapardık. Hırs ve enerjinin zirve yaptığı oyun.

10) Enstrüman çalan kadın portresi...
Bunu nasıl ifade edebilirim tam bilmiyorum. Evleneceğim kadında olmasını istediğim özellik, Belki gökyüzündeki meleğin yerküreye indiği andır. Düşünüyorum bir Fazıl Say kadar iyi yada değil ama piyano çalan kadın... Piyano Tanrıçası, el üstünde tutulası ve ender oldukları için kıymetleri bilinmeli.