Plaketten Hediye

Şimdi her doğum günü merasiminden sonra buraya gelip, "şunu yaptık, bunu ettik" demek hoş olmayabilir. Ama uzun bir süre mola vereceğimizi söyleyebiliriz. Ya da bunu bir tek ben diyor da olabilirim. "Hep daha iyisi için" sloganıyla düzenlenen organizasyonların, hazırlık aşamalarında keyif aldığım bir gerçek, fakat bu işlerin artık devredilebilirliğinin geldiğini düşündük.

Hani Teoman'ın müziği bırakmasının altında yatan sebep gibi, "daha üretemiyoruz" deyip işin içinden sıyrılmak belkide amaç. Neyse bu bir iç temizleme şeysi değildi.

BAL A.Ş'nin onursal başkanı olarak bildiğimiz Fatma Ünlüsayın'ın doğum gününü kutlayarak bir nevi jübile mi yaptık ne yaptık bilmiyorum ama kutlamadığımız doğum günü kaldı mı? Öyle yakın tarihler ki bide yani galiba. Ben annemin doğum gününü unuttum ya. Olacak iş mi? Doğum günü deyip geçmeyin, ufak bir kutlama bazen çok şey demek.

Plaket hazırladık ki bu iş için üstün çabalarından dolayı Gürkan Demirbaş'a teşekkür ediyoruz. Kendimizi de teşekkür etmeliyiz ki. On gün önceden belli olan işi son güne bırakıyoruz. Hanife hocam haklı tabi. Gürkan'la beraber hazırladığımız plaketin üzerindeki metin;
***
1.BAL A.Ş ÖDÜLLERİ
Bal A.Ş Onursal Başkanı Fatma Ünlüsayın;
BAL A.Ş onursal başkanlığı görevine  getirildiğinizden bu güne göstermiş olduğunuz üstün başarı ve anneliğinizden dolayı teşekkür eder, doğum gününüzü en içten dileklerimizle kutlarız.

BAL A.Ş Yönetim Kurulu