Plan ve Plancılık

Böyle değişik fikirleri olanlar da var aramızda. Neymiş? "ben yorulmam" diyebilenler. İnsan gücü bir yerde tükenir sonra sen enerji depolayıp yola devam edersin. Bir arkadaşım şöyle der: "ne olursa olsun bir planın olsun" ne güzel demiş dimi? Buna ek olarak "en kötü plan plansızlıktan iyidir" diye falan ekleyebiliyoruz.

Son günlerde ne kadar da plansızlaştığımı görüyorum. Hayır, ben mutluydum hani böyle o an ne varsa, onları değerlendirmek daha mantıklı. Var olan sözlerimi, ertelemeden anın fırsatlarını değerlendiriyorum. Bu da bir plan?

Gerontoloji bölümünü seviyorum. Ne kadar plan yapsan da bir yerde takılıp kalabiliyorsunuz. Ve bundan mutlu olanlar var artık. Acıyı seven arkadaşlar... He, ben o bölümde değilim ama olsaymışım olurmuşum. İstanbul'da yapılan teknik geziye bile katıldım. Hani plansızlıktan yakınıyor gibiyim ya, heh o plansızlık bana Gerontolojide yüksek lisansı da getirir mi, getirir. 1, 2, 3 sene sonra göreceğiz.

En sonunda telefonun not defterini kullanmaya başlayacağım. En azından planlarım arasında var. Zamanı verimli kullanamıyorum bunu baştan beri savunuyorum. O yüzden bir aydır falan radyo programı yapmıyoruz. Affınıza sığınmak isteriz ama ne affı ya? Yeni jenerikle geliyoruz.