Bağcılar'da Emre Aydın Konseri

Sıkı bir Emre Aydın fanı falan değilim. Konser olsun da ne olursa olsun havasında gittiğim bir etkinlikti bu. Zaten bir ikilem arasında kalmıştım. Aynı saatte farklı ilçelerde iki konser vardı, biri Emre’nin diğer Manga’nın. Doğrusunu söylemek gerekirse Manga’nın konserine gitmek isterdim. Fakat yer ve saat bakımından Emre Aydın konseri daha makbuldü.
Konser alanına gittiğimizde saatlerimiz 19:15’i göstermekteydi, konser ise saat 21:00’daydı. Biraz gezindik oralarda, Efes’çi abiden 6 adet bira aldık. Ön hazırlık bu :) Konser saati geldi ve biz yayıldık çimenlere… Nevaleyi bitirip kalabalığa karışma derdindeyiz.
Nitekim, biralar bittikten sonra kalabalığın içine aktık. Hocam kalabalık fenaydı. adım adım ilerleyebiliyoruz ancak. Emre efendi güzelce şarkılarını mırıldanırken; bizim kafalar iyi biraz, böyle deli gibi şarkıya eşlik ediyoruz falan. Ne oluyor ne bitiyor demeye kalmadan, kendimi arkadaşın omuzlarında buldum :) Çılgın bir Emre Aydın fanı tipi vardı üzerimde (şu an utanıyorumdur)
Kendini serbest bırakmak kalabalığın ve yüksek sesin için salmak ne hoş… İlk kez yaşadım diyebilirim bu hissi. Omuzlarda sallanmak fena :) Zaten bundan sonra konserlere falan gidersem ki giderim yine, bir tanıdık ile gitmenin faydalı olacağına inananlardanım :) Omuzlara çıkmak için sırf…
İyiydi ya… Deli gibi bağırdık çığırdık… Deşarj olduk :) Herkese lazım bu ara sıra… Benden bu kadar can’lar. Kafam dönüyor zaten. Hadi eyvallah…