Soğumak

Bu insanların hepsinin içine şeytan girmiş, sıçmış kaçmış gibi. Ota boka konuşmaya çalışıyorlar, bilmiyorsan sus öküz. Biliyorsan da sus? Nedir bu içindeki konuşma merakı anlamıyorum ki. Çokbilmiş insanların hepsi salak gibi duruyor oturduğu yerde. Böyle manalı manalı bakışlar falan da var işin içinde. Kusarım bak!
               
Bide ısrarcı tavırlarına bir ton küfür ediyorum. Ben istemiyorsam istemiyorum demek değil midir? Niye aynı soruyu bin kere soruyorlar? Sonra o insandan nefret etme işte. En yakının bile olsa soğuyorsun birden. Havalarda soğudu zaten. Bu ay hiç iyi başlamadı. Hiç.

Her şeyden soğuma dönemine girmiş olabilirim. Sıkıya gelemediğim günler bunlar. Dikkat edin bana. Fazla soru sormadan sonuca gidin, huyuma gidin ama yanlış yaptırmayın, iyi geçinin ama küs kalmayın arada, bira ısmarlayın ama sizde için, beynimi meşgul edin ama oynamayın benimle. Saçlarımı da kestirdim beğenmedim lan açık konuşayım. Burç yorumu gibi oldu şu son paragraf. daha da saçmalamadan... Hadi görüşürüz.