Aşktan Korkma

Beyler toplanın hele olay var yine. Dert dökeceğim önünüze dinleyin bakalım. Sağda solda konuşuyoruz ‘Ben aşık oldum’ falan bu sözleri başkasından duyunca çokta manalı gelmiyor insana. Kendi başına gelince ‘Bizim arkadaş haklıymış’ diyoruz. Ne oluyoruz?

Düşündüm ettim, geceledim sabahladım, vizelere hazırlanırken onu düşündüm duraksadım biçare dedim aradım buldum lan galiba. Kimse kimsenin yerini tutmaz ama herkes birbirine benzer, ne lanet şey ya. Hep ama hep seçilen kişi ben oldum, bi bırakın ben seçeyim, dedim aha da seçtim onu. Hoha aşık oldum lan. Dur aceleye gerek yok beyler, ben sakinim. Şimdi ince eleyip sık dokumak istiyorum o yüzden yavaş yavaş ilerleyeceğiz. Heyecan yok ama garip şeyler var hocam nedir bu duygunun adı?

Denemek lazım, peşinden gitmek lazım, fırsat olarak görürsek en azından tepmeyiz? Zaten böyle uzun süre tek başına takılınca bir boşluk oluyor içinde, doldurmak istersin ya o boşluğu bak tamda oradayım reyiz, sen koru beni aşkın tanrısı! Tek size söylüyorum bakın, yardım edin bana la…