Hayrettin Söyleşisi – Akdeniz Üniversitesi

18 Kasım Pazar gününden derleme yapacağım, çünkü güzel bir gün oldu. Öncelikle üniversite hayatımın ilk doğum günü kutlama şeysini yaşadım. Arkadaşlar arasında sade ama sıcak bir kutlama oldu. Nice yıllara tekrar Makbule :) Kremalı ve muzlu bir pasta aslında genel olarak çikolata kaplamalı pasta tercih ederler ama bu farklıydı.  

Planlamalarım içinde Hayrettin Bey’in gösterisine gitmek yoktu, ama gitmek istiyordum esasında ‘Hadi gidelim’ denilince de… Neyse, Akdeniz Üniversitesi – Atatürk Konferans Salonunda (AKS) gerçekleşen söyleşide en önde oturmanın keyfini ilk kez tattım. Rütbeli kişiler için ayrılan koltuklara oturabilmek hele ki gösteriye 20 dakika kala tıklım tıklım dolu salonda? Söyleşi boyunca samimi bir dil kullandı Hayrettin, hani pek takip etmem ama tanıdığım gördüğüm kadarıyla iyi biri iyi. Salondaki kalabalık biraz kulaklara laubali gelse de, söylei sorunsuz bitti.

Ve daha gün bitmedi. Adını tam olarak kimseden duymasam da Çaylaklar Partisi vardı. Hafif ünlü bir şarkıcı geldi galiba kafasına göre şarkılar falan söyledi, ben pek beğenmedim açıkçası. Ve beyler emin değilim ama o gece aşık olayım mı olmayayım mı bilemedim. Farkındasınızdır önceki cümle baya anlam karmaşasıyla dolu. He bende öyle oldum. Ama kriterlere uyuyor lan, yani galiba bilemiyorum ki hala. Bide ciddiye almayın beni gelir geçer hemen hehe.