Zenci Balina

Yanlış anlaşılmak kimsenin hoşuna gitmez, kimse gel beni yanlış anla demez zaten, bu karşı tarafın bir hatasıdır bence. Orada anlatılmak isteneni kulağından duymuyorsun ki sağır duymaz uydurur şeysi burada ortaya çıkıyor, kendine göre yorumluyorsun olayı ve ona göre karar veriyorsun, he son noktayı da hep sen koyarsın, çünkü yanlış anlayan ve bu olayı yönlendiren sensin. Büyüksünüz…

Yanlış anlaşılmaları telafi etmek istersiniz fakat ona da izin vermezler, olum iyi ki yanlış anlamışsın dedirtiyorlar ya. Höh be! Hayır, ne yapmalıyım diye düşünüp kalıyorum uluorta yerde, ne yapayım ne? En iyisi kendi haline bırakmalı arkadaş. Kendi hatasını anlasın, ha anlayınca da gelip yanıma böyle böyle olduğunu anladım üzgünüm, yok abi demez yani… Her şey bitti mi yani?

-Belki de o haklıydı lan Şakir? 
-Yok be olum keyfine bak sen, tüm suç onda, baksana dinlemek bile istemedi seni. 
-Aynen lan, ben yine insanlık yaptım, dinleseydi bir şey olmazdı. 
-Öyle kanka rahat olasın.

Tamamen kendimle konuşuyorum orada, kendimi avuttuğum falan sanılmasın olum yeri geldiğinde objektif olabilirim. Hatta!.. Neyse sakin olmakta fayda var. Bu arada amuda kalkmak ne demek lan?