Üçüncü Nokta...

Bazen,hayat Meltem'deki şu devasa göbekten arabayla dönmek gibi...
Yürüsen,bilirsin yol nerede,
nereden nereye gider,
bir yanın trafiğin o kaosunda tekerlekli konserve kutusundan inip yürümek hatta koşmak ister.
Bir yanınsa tekerlekli konserve kutusunu sürüklemek zorunda olduğunu bilir.
Öyle işte...
Ben,bugün o tekerlekli konserve kutusunu bırakıp yürüdüm...
Emin olun sevgili dostlarım;azıcık kaos bizleri öldürmüyormuş
Işıklara,onlara yüklediği anlamlarla hükmedeceğini sanan zavallıya beşer denirmiş,
İsterseniz kırmızıyla yeşilin rengi, değişiverirmiş
Paytak bir çocuk gibi diyorum dostlarım!!
Kana kana yürümek,attığın her adımda "bir iş yapmanın saadeti" ile...
Adım atın dostlarım!
İçinizin ufak bir odasında aç susuz ölüme terkettiğiniz kendi sesinizi dinleyin.
Biliyorum hepiniz farkındasınız o sesin,
Can hıraş bir sükunetle susmasını ve efendi efendi ölmesini bekliyorsunuz...
O sizin ruhunuz dostlarım,
Anlamıyor musunuz??