Formspring Ağustos Sayısı (1.Bölüm)

1) En ufak tartışmayı engelleyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Sanırım kavgaya dönüşmesinden korkuyor olabilir. Hele ki tartışanlar anne-baba ya da sevdiği iki arkadaşı arasında geçiyorsa. Haklı görürüm onu.

2) Ramazanda içki içenler hakkında ne düşünüyorsun?
-İçkinin ayı olmaz. İnsan ne zaman isterse içebilmeli. Kutsal ay, kutsal gün diye bir günlük ya da bir aylık Müslümanlık olmaz. Hatta dini karıştırmayalım. Kimisi saygısından içmiyor, fakat kutsal ay bittikten sonra kasa kasa götürüyor. Ve sanıyor ki, iyi yaptım. Yapacaksan tam yap bari lan.

3) Aklına geleni söyler misin yoksa düşünür öyle mi söylersin?
-Mütemadiyen ikisini de yapar insanlar. Fakat daha çok aklına geleni söylerler, bende öyle, öyle olmalı diye de düşünüyorum. Düşünerek cevap vermek, seni yanıltabilir, gerçekleri saptırabilir. Cümlelerine müdahale olarak görebilirsin. Yinede öyle anlar gelir ki önüne kesinlikle düşünerek konuşman gerekir.

4) Call Center'da çalışmak ister miydiniz? Neden?
-Çalışmak zorunda kalsaydım pekte şikayet etmezdim galiba. Bir kurum yada kuruluşun telefonlarına bakan adam rolünde, pek bir sempatik olabilirim aslında. Ses tonuma güveniyorum ve Call Center denildiğinde sadece telefon bakıcısı olarak algılamamak gerekir. Diğer iletişim araçlarını kullanabiliyorlar. Faks, e-posta, çevrim içi yazılımlar vs. Neden sorusuna yanıt olarak: En azından işim teknolojik aletlerin kullanımı alanında olacak ve işin içinde iletişim faktörü olacak.

5) Siz büyüdükçe hayalleriniz küçülüyor mu?
-Kesinlikle evet! Hayal gücünün sınırı yoktur bilirsiniz. Hele çocuk yaşta gerçekten sınır diye bir şey yoktur. Siz büyüdükçe küçülen hayallerinizin yegane sebebi gerçekleri öğrenmeniz olacaktır. Peki, gerçek nedir? En evvela geçim derdi. Önce aç karnımı doyurmalı sonra daha olabilitesi mümkün hayaller peşinde iki ileri bir geri ilerlemeye çalışmaktır. Yoksa çocuklukta ki hayalim hala güzel.

6) Dizilerde/Filmlerde sevdiğiniz güzel söz, replik var mı, varsa videosuyla birlikte repliği paylaşır mısınız?
-Hayranı olduğum nadir filmlerden biridir V for Vandetta;
"bu maskenin altında bir yüz var...
ancak benim değil.
ne altındaki kaslardan daha "ben"dir o yüz...
ne de altındaki kemiklerden.
bu maskenin altında
etten daha fazlası var.
bu maskenin altında
bir fikir var!
ve fikirler kurşun geçirmez!.."
videosunu izleyin.

7) Garip alışkanlıklarınız var mı? Var ise bu garip alışkanlıklarınızdan memnun musunuz?
-Banyoda ellerimi yıkadıktan sonra çeşmeyi kapatıp elimi musluğun altına tutarım "bakayım su damlıyor mu" diye. Gayette memnunum ki su faturalarına katkıda bulunduğumu düşünüyorum. Bak ki işe, KYK yurdunda bile böyle yapıyorum.

8) Gereksiz düşündüğünüz bir yeteneğiniz var mı?
-Parmaklarımın esnek olması. Eminim bir yerde faydasını göreceğim ama şuana kadar arkadaşlarımın ilgisinden başka bir şeye yaramadı. Parmaklarım esnek olduğu için geriye doğru bükülebiliyor, tam olmasa da...

9) Karşı cinste neye zaafın var?
-Ulu orta yerlerde zaafların söylenmesi iyi bir halt değil ama bunu genel bir zaaf olarak görüyorum. Kadınların saçlarına bakarak, onlara aşık olabilirim. Hele düz saçlı arkadaşlara bir adım daha fazla zaafım olabilir.

10) Okul zamanı düzenli ders çalışıyor musun yoksa son güne mi bırakırsın?
-Standart bir öğrenci olarak elbette son güne bırakıyordum fakat hayatımda köklü değişikler yapmak istiyorum. Özellikle çap yapmaya gerçekten başlarsam düzenli bir ders çalışma hayatım olsun istiyorum. Belki saçma ama en çokta ders çalışmak için ikinci bölüm seçiyorum. Kendimi ders çalışamaya teşvik ediyorum aklımca.


Not: Soruların sıra numarasını belirterek sizde cevap verebilirsiniz.