Mutlu Aile Defteri Filmi Eleştirisi


   Filmimiz 2013 yılı Şubat ayında gösterime giren Nihat Durak'ın yönetmenliğini üstlendiği bir Türk komedi filmidir. Filmin senaristliğini Emre Özdür, Volkan Sümbül ve Ali Demirel yapmaktadır. Baş rollerin de ise Tuncel Kurtiz, İlker Aksum, Bülent Emin Parlak, Binnur Kaya, Büşra Pekin ve Öner Erkan yer almaktadır. Filmin imdb puanı ise 6,2'dir.

   Filmin fragmanını görünce içim de bir heyecan oluşmuştu. Film ile ilgili araştırmalarım doğrultusun da, filmi izlemeye yönelik hislerimi daha çok artırmıştı. Çevremdekilerden duyduğum olumlu eleştirilerde içimdeki filmi izleme isteğini artırmıştı. Hemen yazarlarımızdan Okan’ı da ayartarak filme gittim. Ve koltuğuma oturup yerimi aldım.

   Güzel bir İzmir manzarası eşliğin de başlayan film de, maalesef aradıklarımı bulamamıştım. Daha komedi seviyesi fazla, senaryosu daha akıcı bir film bekliyordum. Galiba benim beklentim çok yüksekti, o yüzden salondan çıkarken buruk bir tat vardı içimde. Çok değerli bir kadrosu olması sebebi ile bazı sahneler gerçekten parlıyordu ama filmin tamamı öyle değildi.

   Genel olarak vasat bir oyunculuk yoktu. Ama öyle filmi çok ileriye taşıyan bir oyunculukta yoktu. Belki Tuncel Kurtiz için ayrı bir değerlendirme yapılabilir. Çünkü duygu değişimleri, gel-gitler ve düşmeyen temposuyla filme ayrı bir hava katmış denebilir.

   Ayrı bir nokta ise filmi izlerken gördüğüm boyozlardan dolayı canım epey bi boyoz çekti. Tabi ki güzel kordon manzarası da ayrı bir nokta idi. Sonuçta beklentilerimi karşılayamasa da çok kötü bir film değildi.

                             Tüm sinemaseverlere iyi seyirler…