Garip Bir Kadın : Annem

                                     
http://www.zortingen.net/wp-content/uploads/karikatur_7.jpg

Bir şekilde eve gelmiş bulundum. Bir anda durup dururken kafamda bir ampül belirdi ' Git ' ve evdeyim. Hala nasıl şekillendiğini anlayamadığım bir süreçten beri eve geldim ve tatilim yine aynı çırpıcılıkta sona erdi.

  Zamanımın çoğunu günümü şekillendiren , beni çıldırtan ve sevindiren bir kadına aitti. Onun yörüngesinde dönüp durdum bir hafta boyu. Tanrım bazen gerçekten beni çıldırtıyor. birbiriyle bu kadar alakasız anne kız olabilir mi ? Ve bir o kadar yakın. Aramızda çok tuhaf bir ilişki olduğunu kabul etmemek olmaz. Öylesine konuşurken bir anda şiddetli bir tartışmaya başlıyor bir anda oturup gülüşüyoruz. hiç bir zaman stabil olup uzun uzun süren şu popüler konuşmalardan yapamadık. Belli sabit konularımız var onlara dönüp duruyoruz orası ayrı tabi. Ve ayrıca buna benzer bir ilişkim babamla da var. Ama o çalıştığından genellikle annemle karmaşıklıklar yaşıyoruz.
    
    Bu süreç boyunca her gün krep yapmakla görevlendirildim ve kapı açıyorum. Artık yumurtalarla kanka olup kapı ile evlenmeyi düşünüyorum. Zaten bu kapıyla her zaman süren uzun uzadıya bir ilişkim var :) Ve sevgili annemin baş döndürücü artık hipnoz etkisi yaratan müthiş türküsü sanırım uzun zaman müzik anlayışımı etkileyecek. ( merak edenler için türkü :  ( annem biraz farklılaştırdı tabi ) http://www.youtube.com/watch?v=MCOwHn_Qiko eline aldığı sazıyla tekrar tekrar tekrar...... çaldı çaldı ve çaldı. Yanlış öğrendiği için düzeltti ve bir daha bir daha çaldı. Her seferinde dinlemem için beni çağırdı. Suratım : https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrNPB3wfww97qGIbGmMtRQBXUFUaQD7o60MnwT6ZbTZdrA52W8sU_2A271OSt82x7UFUwkfmPb1_BatOwM73EE75w9BENdrvH-R1PPnC_8SyArrrkipnehd3_2P5UkIA12aGQqQcjgzro/s1600/42-Free-Upset-Smiley.jpg  Tamam tamam fazla haksızlık etmeyelim uğraşıyor, çabalıyor ve başarıyor :D bunun için taktiri hak ediyor. Yine de türkü dinlemeyi çok sevmiyorum yapacak bir şey yok. 
      Gerçekten tuhaf bir kadın benim annem. Henüz bir şeytan mı ? Yoksa melek mi? çözemedim. tereddütlerim hakimiyetini sürdürüyor. Çok hareketli ordan oraya koşturuyor. Çok çay içiyor. Çok yemek yiyor. Çok eğleniyor ama üzgün gibi :D Her şeye rağmen herşeyi idare ediyor. Ve onu beğenmeyenlere ' Siz benim yarım kadar olun da görim diyor :) ) Ona burdan cevap veriyorum kimbilir belki BİRGÜN !