Sarhoş Kedi Hikayeleri - Sayfa 20

Geçenlerde belediyenin çöp konteynerinde takılıyordum, hava almaya çıktım dolaşmaya başladım. Sanço'nun bakkalın önünden geçiyorum, gözüm 35 ekran buzdolabı üstü televizyonuna takıldı. Yerel seçimler varmış "aha!" dedim mahallenin beyaz eşyaları yenileniyor. Geçen seçimlerden bu yana kullandığım çamaşır makinesi de artık kirleri çıkarmıyordu, sağlam parça bulursam birkaç yıl daha işimi görür herhalde. Valiler işi büyütmüş demişlerdi bir ara bulaşık makinesi filanda dağıtılıyormuş. Her şeyim tam da bir bulaşık makinem yok onu da tamamlarsam eğer Cevriye bu sefer bende!

Yerel seçimlerden, yerel seçimlere beyaz eşya takımını tamamlamaya çalışan kedimizin artık mutlu sona ulaşmasına sadece bir makine kalmıştı. Cevriye ile mutlu bir aile hayali kuran kedimiz, Sanço'nun bakkalındaki 35 ekran buzdolabı üstü televizyonundaki haberin devamını izlediğinde hayallerine karpuz çiğidi saldırısı yapılmıştı. Belediye Başkanları ve Valiler elektronik eşya devrimi yapmışlardı. Bu seçimlerle birlikte tüm potansiyel oycularına çamaşır kurutma makinesi, saç kurutma makinesi, tost makinesi ve meyve sıkma makinesi verilmesi yönünde karar almışlardı. Cevriye, tüm bu makineleri kedimizden elbette isteyecekti. Kedimiz, umutsuzluğunu da yanına alıp belediyenin çöp konteynerine geri döndüğünde mırıldandığı tek şey "ah ulan Cevriyem! ne senle ne de bu devletle olmuyor, yürümüyor bu ilişki" idi.

Vali'nin Kedisi - Sayfa 20