Bir Gün Düşündüm ...

Bir gün bitecek ve yarın yeni bir gün doğduğunda o dünyada bana da yer olacak. Çünkü ben böyle istiyorum. Bazı şeyler benim istediğim gibi olmak zorunda. Hep senin sözün geçecek diye bir kaide yok! Sen "dünya" ne kadar büyüksün gözümde bilemezsin... ama yıllar önce kaybettiğim aşk-ı karşıma tekrar karşıma çıkardığında anladım senin ne kadar, küçük, zavallı ve mutluluğa muhtaçsın.
Eski aşk dedim de aklıma sen geldin, sen dediğime bakma tanımıyorsun beni aslında. Üzülüyorum halime, hala bir umut bekler gibiyim seni. Bir kere gördüm sadece başından aşağı dökülen beyaz elbisen ile... Mavi gökyüzünün altında, beyaz bir bulut muydun sen?
Mavi kalbine hakim olma şansım olsaydı eğer; Buna gücüm yetmezdi o kadar büyük ki! tutamazdım ellerimde, gözlerim yetmezdi seni görmeye... Tüm bunlar tek günde oldu. Sanırım gerçek aşk buydu. Tek görüşte ve en saf haliyle...