Kötü Kahraman

Birisi var . Tanıdığın ilk günki kadar güzel ve hala iyi biri . Yıllar geçer karşılaşmazsın bir kere , gün gelir aklına düşer adı . Sarılırsın telefona ararsın , çünkü hala numarası vardır sende . Utana çekine konuşursun onla. O, her zamanki inceliğiyle yaklaşır sana. hiç değişmemiş olduğunu anladığında kalbin gülümser...

Kendini haklı hissetmen için neden yoktur etrafında. Bu sefer elin zayıftır oyunda. Konuşurken her kelimeni özenle seçersin , bir hataya daha tahammül yok diye. Dakikalara saklarsın yüzündeki heyecanı , mutlu sonu ararken gözlerin hep "ya olmazsa" kaygısı . Denemekten ne çıkar ? Varsın kabul etmesin beni . Biter mi umutlar ? tükenir mi hayalleri kuran düşünceler ? Devam et ...

İtiraflar başlar , bahaneler sunulur... Kabul eden biri var karşımda , ne dersem "tamam" diyen biri. Çok akıllıyım ben? ya da o, çok mu saf? Beyazın üstüne atılmış çizik gibi hissetmek kötü, kendimi onun masalında . İyi adam olmayı başaramadım ... Çünkü ben kötü kahramanıydım .