Simurg Temple Bar - Ogün Sanlısoy Konseri

Konser var dediler düştük yollara. Antalya’da ilk konser açılışımı yapmak için Ogün Sanlısoy’un iyi şans olacağını düşündüm. Ortama ayak uydurabilecek bir arkadaşımı da yanma alarak Kaleiçi’ne doğru gittik. Hani tahmin ve söylentiler sonucu içimiz rahat gidiyoruz bara, ben zaten içmeyeceğim o konuda rahatım maddi olarak. Kapıya geldik böyle iri yarı adamlar falan arada cılız bir adam biletleri o satıyordu. Sorduk ne kadar? 35 lira dedi. Reyiz ne yaptın sen demeye kalmadan hani öğrenciyiz yap bir güzellik falan. 30 liraya anlaştık eheh. Bara çıkmadan önce adam kolumuza kaşe vurdu lan. Ben vurdurmadan önce sordum ‘Hooops ne için bu?’ Meğerse konser için geldiğim belli olsun diyeymiş hani arada falan dışarı çıkarsam diye karışıklık olmasın. Lan bunun başka yolu yok mu? Cık cık ya…

Hocam zaten konserin başlamasına dakikalar kala girdik, en arkadayız, ortama alışmaya çalışıyoruz falan. Arada Ogün korumalarla falan dolaşıyor ortalıkta, neyse konser başladı, biz hafiften içerilere doğru kaymaya başladık, konserin ilk bölümünde tam solumda bir kız vardı bak kız vardı dedim hemen dikkatini toplayıverdin. Neyse karanlıkta pek yüzünü gözünü göremedim ama şarkılara fena katılıyordu tebrik ettim. İlk 40 dakika benim boyun felç oldu zaten. Ortalarda falan takılıyoruz işte tam yanımda amfi vardı, amfiden gelen hava saçları uçuşturuyordu yani :) Konsere ara verdiler böyle sahne, sahne önü falan boşaldı. Aha dedim fırsat bu. Geçtim en önce, bir adım atsam sahnedeyim o derece. Bekledim öyle 15 dakika falan, he bu arada beklerken, Ogün’ün o meşhur beyaz gitarı vardır akustik bilir misiniz? Ona dokundum ya, dokunurken falan böyle heyecan yaptım eheh. Konserin ikinci bölümü hd film gibi her şey canlı, net, ses harika, adamların yüzleri, mimikleri falan çok güzel ya. O arada badigart abiylede kanka olduk :) Öyle böyle konser bitti arkadaş.

Çıktık dışarı hava aldık, arkadaş sigara yaktı falan öyle konuşuyoruz genel değerlendirme, elemanlar falan var bakışıyoruz falan. Sonra cam kapıdan benim kanka olduğum badigart abiyi gördüm “tak tuk tak” kapıya vuruyorum al beni içeri al beni der gibi ama zaten içeri girebiliyorum yani. Neyse aldı beni dedim ne haber falan konuşurken dedim beni “Ogün’le görüştürsene ya” tamam dedi, hatta imzalı fotoğraf falanda alırız dedi, oha dedim tamamdır. Bekleme salonunda 10 dakika beklemedim yani, geldi adamlar, zaten 20 kişi bekliyoruz onları. Masaya oturdular iki muhabbet falan hemen uçuştular adama. Ah o kızlar yok mu!? Badigart abi gördü beni bir omuzladı beni pat Ogün’ün dibindeyim. Ben izliyorum adamı öyle :) Badici abi seslendi Ogün’e falan muhabbet şu:

-Merhaba, ben Okan. Dedim böyle biraz güldüler oradakiler falan. 
-Galiba herkes seni tanıyor? 
-Burada tanımışlardır o zaman :) 
-Eheh, müzisyen misin? 
-Olmak istiyorum. 
-Ne çalıyorsun? 
-Gitar çalıyorum, bateri kursuna da başladım. Ama birinde ilerlemek istiyorum. 
-Hangisinde? 
-Kalbimde gitar var. 
-Peki, başarılar diliyorum sana. Dedi ve elini omzuma attı bir fotoğraf çekilelim dedim, çekildik, ama kim çekti bulamadım :) Konser afişi vardı elimde onunda imzalattım. Al sana güzel bir hatıra işte. Bide bu olay 16 Aralık 2011 Cuma günü oldu hihi.