Eski Okulu Ziyaret

"Pilav Günü" yapıyoruz dediler umursamadım ama sırf bir arkadaşı görmek, dinlemek için gittim. Gittim de ne oldu sanki? Benim öyle unutulmayacak bir lise hayatım olmadığı için okulu görmek sınıflarına girmek benim için çok şey ifade etmedi. Ama o sıralarda geçirdiğim 4 sene vardı. Böyle ufak bir duygusallığa bağladım sonra geçti hemen... Eskiyi hatırlamak iyidir. Ben en çok ilkokul sıralarında geçirdiğim yıllarımı özlüyorum. Neyse... Sakin bir kalabalık vardı, ne kadar kalabalık denebilir onuda bilmiyorum ama benim sınıfımdan sadece bir arkadaşa rastladım. Sevdiğim bir hocayı gördüm iyi oldu. Sırf bir arkadaşı görmek için gittim dedim ya, işte o arkadaş (belki okuyordur) gitarını da getirmişti. Bana sözü vardı "sadece bana özel bir minik konser" sözü belki gerçek olur dedim ama hani minik konser kısmı gerçek oldu da tek değildim. Sorun değil yine de. Pilav günü diye gittik kapıda 1TL giriş ücreti alındı ve nohutlu pilavın tadı güzel değildi. Cızırtılı mikrofon sesinden şarkılar söyleyen genç arkadaşlara bir şey demek istemiyorum. Güzel bir gün mü oldu? Hayır... Ama organizasyonun amacı güzeldi, düşünsene 2002 mezunu birisi kaç sene sonra oraya geliyor. Güzel hisler bunlar.


Seneye büyük ihtimalle gitmeyeceğim organizasyon olacaktır.
Bağcılar Orhangazi Lisesi - 2010-11 Mezunu