Reklam Tadında Cappucino

Bu bir reklam olmadığı kadar reklam sınırlarına giren bir yazı da olabilir. Ama paylaşmak istediğim lezzetli bir içecek var: Öğrenci Evi’nin vanilyalı cappucinosu… 
        Kahve aşığı biri olaraktan ( Günde en az 2 bardak üst sınır yok) ilk gittiğim mekânların kahvesini içmek favori hareketlerimdendir. Aynı yere gitme eğilimim devam ederse yaptığım hareket mekânın tüm kahve çeşitlerini denemektir. İşte bu sebepledir ki size geçen seneden beri süren bir alışkanlığımdan söz etmek istiyorum.
       Okulda geçen boş vakitlerinin çoğunu ( ders bekleme süreleri, öğlen arası vs. ) Öğrenci Evi denen bir bölgede geçiren ben ( reklam kokan hareketler! ) oraya geçen sene gelmiş bulunan bir değişikliği fark etmiş bulunup hemen denemiş oldum. Tadı damakta kalan, yoğunluğu ve şekeri tam kıvamında bir içecek olan vanilyalı cappucinodan bahsediyorum bu noktada. Tadı güzel olduğu kadar fiyatının da uygun olduğunu belirtmeliyim bu noktada sanırım. Bardağı 1 tl olan bu kahvenin çikolatalısı ve sadesi de mevcut. Beyaz severlerden olarak benim kalbim vanilya peşinde koşmakta tabi ki. Dışarıda birçok yerde içtiğim kahveden daha güzel bir tadının olduğunu itiraf etmeliyim cesurca. Hatta değeri o kadar olmayacak kahvelere yüksek fiyatlar ödediğim zaman dilimleri olmuştur hani.
       Kahve sevmeyen biri iseniz veya dışarıda deniz kenarında ne olsa içerim diyen veya da ben pahalı kahve içmek istiyorum diye söylenen o zaman bir sizin için bir şey yapamam ama Akdeniz Üniversitesi sınırlarına girip çıkan biriyseniz ve kahve içmek isterseniz bir deneyin derim. Şimdiden afiyet olsun.