Celal ile Ceren Filmi Eleştirisi

    Film yönetmenliğini Togan Gökbakar'ın üstlendiği, Şahan Gökbakar'ın senaristliğini, yapımcılığını yaptığı ve başrolde yeraldığı 2012 yılı yapımı Türk komedi filmi. Şahan Gökbakar filmde baş rolü Ezgi Mola ile paylaştı. İmdb'nin en kötü 100 listesinde kullanıcıların verdiği oylar sonucu ilk sırada yer almaktadır.


   Aslında bu filme gitmeyi planlamıyordum. Çünkü Şahan’ın “Recep İvedik” filmi beni hiç hoşnut edememişti. O yüzden serinin ikinci ve üçüncü filmlerini hala izlemiş bulunmuyorum. Bununla beraber arkadaşlarla gittiğimiz sinemaya, istediğimiz filmlerin başlamasına çok süre olması ve yer sorunu yaşamamız nedeniyle mecburen “Celal ile Ceren” için yerlerimizi aldık.


   Bir ara arkadaşlara ayıp olmasa filmin yarısında çıkacaktım. Sonra düşündüm ki belki ön yargılıyımdır, sonuna kadar beklemeliyim ama yok sonuna kadar beklesem de hiçbir şey bulamadım. Olan boşa giden iki saatime oldu. Zaten  İmdb’de en kötü film seçilmesi bir tesadüf değil. Ha bu arada İmdb listesinden çıkardı. Ve film yapımcısı da film hakkında kötü oy kullanan kişilere dava açacağını duyurdu. Saçma ama gerçek.

   Film “Recep İvedik” den espri olarak çok fazla bir farkı yoktu. Kendisi karakteri yumuşatarak, sevimlilik katmaya çalışmış. Bir bakıma Ata Demirerleşmeye çalışmış. Ama espri kalitesi hala “Recep İvedik” seviyesinde olduğu için film benim için çok kötüydü. Filmde birkaç espri dışında gülümsemedim bile diyebilirim. Düşündürmeyen ve entelektüel olmayan bir film olarak hafızama kaydetmiş bulundum.

   Çok fazla oyunculuklar ile ilgili yapılacak bir yorumum yok. Öyle çok göze batan harika bir oyunculuk yoktu. Yer yer vasat oyunculuklar olsa da aşırı kötü bir oyunculuk yoktu. Filmle ilgili denecek bunun dışında fazla bir şey yoktu.

                           Tüm sinemaseverlere iyi seyirler…