Kararsızın Kararı

    http://www.doktorsigortasi.com/resimler/kararsizlik-guveni-ve-saygiyi-azaltir-296.jpg

 Çok mu zor? Evet çok zor... Bir şeyleri seçmek,beğenmek ve almak. Hem de çok zor. Özellikle de benim gibi kararsızın önde gideniyseniz. Her gördüğünüzü beğenmez,beğendiklerinizden tatmin olmazsınız. Bir şeye sahip olmanız için gözünüzü kapattığınızda aklınıza gelmesi ve sizi heyecanlandırması gerekir. Nitekim benim gözlük maceram da böyle başladı. 
     Sürekli gözlük kullanan ve sekizinci senesine giren biri olarak rutin kontrollerimi yaptırıp gözlük derecemin arttığını öğrenmemle yaşadığım bunalımla kendimi hastaneden yeni dışarı atmış sağa sola bakınıyordum. Sonra "Neden olmasın ?" dedim ve ilk gördüğüm gözlükçüden içeri girdim. Girdim girdim ama fiyatlardan ve modelden sonra kendimi hemen dışarı attım. Gözlük derecemin beş olmasından dolayı (artı astigmat) fiyat zaten pahalı çerçeve ile de birleşince uçuşlara geçiyor. Peki ne yapmalı? Pek sevmediğim halde başladım gözlükçü gözlükçü gezmeye... Birine giriyorum beğendiğim model yok, ötekine giriyorum cebimde yangın çıkacak.Modeli beğensem renk güzel değil, rengi beğensem model.
     Orda burda şurda derken girdim bir mağazaya bakıyorum gözlüklere ama kafamdaki ampül "belirdi bu değil de diğeri.". Öyle böyle düşünmem lazım diyerek attım kendimi dışarı ah ettim nah ettim kalbimin sesine koştum.Girdim mağazaya baktım benimki orda bekliyor beni. Aldım nihayetinde gözlüğü renk olarak da seçtim siyahı. benim de oldu bir kemik çerçevem. Niyetim kullanmak daimi yoksa bidaha gelemem böyle maceralara.