Formspring Eylül Sayısı (2.Bölüm)

1) Şuana kadar beğendiğiniz Türk filmi?
-Yönetmenliğini Serdar Akar'ın yaptığı 2007 yapımı Barda filmini bunun yanı sıra Cem Yılmaz'ın filmlerini, Sinan Çetin'in yönettiği Kağıt filmi ve diğer Türk sinemasına damga vurmuş unutulmazları beğeniyorum.

2) Küçük çocuklara hiç küfür öğrettin mi?
-Hayır ama öğretenleri gördüm. Amaçlarını anlayamadığım için neden öğretmen gerektiğini de bilmiyorum. Hayır yani küfür çocuklar için kendini savunma biçimi mi?

3) En iyi film serisi?
-Tek hakkım varsa onuda Kelebek Etkisi bir yana Son Durak serisine veriyorum.

4) Trip atmak ne zaman eğlenceli olur?
-Trip attığın kişi bunu anladığında; Anlamadığında kavgaya gidiyor iş.

5) Sizi en en son duygulandıran ne oldu?
-Kendinizi başka birinin yerine koyduğunuzda onun adına üzülebiliyorsan... Odur.

6) Mutluyken üzgün davranmak mı, üzgünken mutlu davranmak mı daha zor?
-Elbette ikisine de maruz kaldım. Son olarak üzgünken, gülmem için çaba gösteren arkadaşlara böyle saf saf gülümsediğimi biliyorum. Sonra her şey rayına giriyor.

7) Kavun mu karpuz mu?
-Bu soruyu neden seçtiğimi bilmiyorum ama kavun ile karpuz arasında bilimsel bir açıklama yapacak halim yok. Neticede damak zevki. Bence karpuz çünkü: Rengi çekici ve çiğitlerini ayıklamak hoş.

8) Doğruluk mu cesaret mi?
-Hep doğruluk demişimdir. Cesaretsiz olduğumdan değildir herhalde. Biraz üşengeçlik diyelim.

9) "........ yapmaktan/duymaktan/görmekten bıktım artık" noktaları dolduralım.
-Her şeyi saatinde yapmaktan bıktım. Radyo dinlerken güzel bir şarkının ardından çalan absürt bir şarkıyı dinlemek zorunda kalmaktan bıktım. Bir şairin, bir yazarın, bir şarkı sözünün farklı kişiler tarafından sosyal paylaşım sitelerinde defalarca paylaşılmasından ve bunları görüyor olmaktan bıktım.

10) Nickinizin anlamı nedir?
-Bunu daha öncede açıklamıştım fakat tekrar açıklama gereği duyuyorum: Yazar-Atar bu iki kelimenin birleşimi sonucu ortaya çıkıyor. Ne ifade ediyor? Genelde de öyle olur, yazarsın, çizersin bir kenara atarsın ve uzunca bir süre bakmazsın. Yazaratar'da bu misal...

Ağustos sayısını okumak için tıklayınız!